"itStoc.ro" livreaza produsele exclusiv prin intermediul firmelor de curierat rapid (ex. Fan Courier) in toate localitatile din Romania sau prin intermediul agentilor proprii.
Comenzile a caror valoare este peste 400 lei (TVA inclus) beneficiaza de transport STANDARD gratuit in toate localitatile din Romania daca plata s-a realizat prin transfer bancar (ordin de plata sau plata cu cardul online).
Pentru comenzile a caror valoare este sub 400 lei (TVA inclus) costul transportului STANDARD va fi de:
- 20 lei (TVA inclus) pentru comenzile achitate prin banca (ordin de plata sau online prin card bancar);
Pentru comenzile cu expedierea produselor cu serviciul EXPRESS, valoarea transportului este de 25 lei (TVA inclus) indiferent de valorea comenzii.
Data estimata de livrare poate varia in functie de produs si este afisata in pagina produsului precum si in e-mailul de confirmare a Comenzii si poate varia intre 1-7 zile lucratoare.
În mod excepțional durata de livrare poate fi depăsită (ex.: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi: conditii meteorologice nefavorabile, blocaje rutiere, etc.), caz în care veți fi anunțat telefonic sau prin e-mail.
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii de catre Vanzator conform legislatiei in vigoare.
Comenzile primite după ora 15.30 sunt expediate a doua zi lucratoare.
Dupa predarea coletului/coletelor catre firma de curierat rapid vei primi un e-mail de confirmare.
Din momentul expedierii coletului de către firma noastră, nu mai suntem in nici un fel raspunzatori pentru termenul de livrare, responsabilitatea revenind in intregime firmelor de curierat rapid.
La primirea coletului, va rugam sa verificati integritatea ambalajului, precum si prezenta facturii fiscale.
Daca sunt deteriorari vizibile ale coletului in momentul livrarii prin curier, va rugam sa refuzati acceptarea coletului.
Produsele pleaca din depozitul nostru ambalate in cutii de carton si sigilate.
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare impreuna cu agentul de curierat. In cazuri severe se poate refuza integral primirea si plata coletului.