TERMENI SI CONDITII

 

1. TERMENI SI DEFINITII

Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre SC REMIG PRES SERV SRL (“itStoc”), prin intermediul magazinului virtual www.itStoc.ro catre Cumparator si pot fi modificate oricand de catre itStoc.
Site-ul www.itStoc.ro este administrat de SC Remig Pres Serv SRL, cu sediul in Str. Modestiei, nr. 69, Sector 1, Bucuresti. Folosirea acestui site implica acceptarea termenelor si conditiilor prezentate in aceasta pagina.
Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.
Vanzator – societatea comerciala SC Remig Pres serv SRL, avand sediul social in Bucuresti, Str. Modestiei, nr. 69, sect. 1 cu Numar de inregistrare la Registrul Comertului: J40/1366/2010, CIF RO26501277, capital Social Subscris si varsat de 200 lei, denumita in continuare “itStoc”
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Comanda acceptata: momentul in care produsele parasesc depozitul itStoc insotite de toate documentele aferente comenzii.
Contract – o Comanda confirmata de catre Vanzator.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

 

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei Comenzi electronice sau telefonice pe site-ul "www.itStoc.ro", Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonica sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele si specificatiile Cumparatorului.

COMANDA va fi compusa din urmatoarele documente:
1. Comanda ferma din partea cumparatorului impreuna cu mentiuni clare asupra specificațiilor tehnice, datelor de livrare si facturare;
2. Confirmarea acceptarii comenzii de catre Vanzator cu mentiuni privind specificatiile tehnice ale produsului, termenul de livrare, garantie oferita, modalitate de plata;
3. Factura;
4. Termeni si conditii.

Etapele comenzii:

  1.       Lansarea unei comenzii de catre client;
  2.       Preluarea comenzii de catre agentul itStoc ( in intervalul orar 9-18 de luni pana vineri);
  3.       Transmiterea de catre agentul itStoc fie:
  4.       a confirmarii de acceptare a comanzii lansate de client;
  5.       a unei noi oferte in functie de disponibilitatea stocului si a termenului de livrare.
  6.       Emiterea facturii si efectuarea livrarii prin firme de curierat sau agentii proprii.

Acceptarea Comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) si/sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, iar produsul sau produsele parasesc depozitul itStoc, fara a necesita o confirmare de primire din partea Cumparatorului. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor.
Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date.
Preturile produselor si serviciilor afisate in cadrul site-ului www.itStoc.ro includ T.V.A. conform legii in vigoare.
Preturile produselor din comanda si proforme sunt valabile 1 zi lucratoare de la data emiterii lor.
Informatiile si preturile, prezentate pe site-ul vanzatorului "itStoc", au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. Toate fotografiile produselor prezentate au caracter informativ, pot diferi fata de produsul vandut si pot arata accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Toate fotografiile prezentate pot sa nu fie actualizate la infatisarea actuala a produselor.
Promotiile prezentate pe site sunt valabile in perioada de timp mentionata sau in cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse/promotii au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne rezervam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul telefonic sau prin e-mail in cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta, daca produsul nu s-a livrat inca.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul in scris de termenul estimat de finalizare a livrarii, dar nu mai mult de 30 de zile.

 

3. PLATA - FACTURARE

Produsele se pot achita prin:

1.   Plata in numerar in sistem ramburs la livrarea coletului in cazul livrarii prin curierat rapid: se plătesc curierului produsele împreună cu eventuale taxe de livrare.
2.   Ordin de plata: agentii itStoc.ro generează o factură proformă care se trimite prin e-mail clientului. Livrarea se va face numai dupa confirmarea platii (aparitia in sistemul bancar a platii).
3.   Plata online prin card bancar: se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină.

Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele “itStoc”
Pentru finalizarea oricărei tranzacții trebuie furnizat: numarul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații), data de expirare, ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura dumneavoastră si numele posesorului cardului.
Noi nu solicităm și/sau stocăm nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.
In momentul in care ati facut o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia va fi blocata in contul dumneavoastra la dispozitia noastra. Incasasarea sumei aferente comenzii se face in momentul in care expediem comanda catre dumneavoastra, moment in care produsele aferente comenzii parasesc depozitul nostru si pentru care exista o dovada a predarii acestora serviciului de curierat in vederea expedierii catre client.
In cazul in care expedierea comenzii nu este posibila suma va fi deblocata. In cazul tranzactiilor anulate deblocarea sumei poate dura pana la 30 de zile, in functie de politica bancii care a emis cardul.
Preturile produselor si serviciilor afisate in cadrul site-ului www.itStoc.ro includ T.V.A. conform legii in vigoare.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in “Confirmarea acceptarii comenzii” de catre itStoc.
Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii in conformitate cu legislatia in vigoare.
Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii, fie prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului de pe site-ul "itStoc.ro" sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau, iar o copie a facturii va fi predata impreuna cu produsul.
Pentru o corecta emitere a facturii Cumparatorului ii revine obligatia de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul de client de pe site sau sa trimita un email cu noile date la adresa vanzari@itstoc.ro.
Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic fie prin adaugarea acestora de catre itStoc in Contul de client, fie prin posta electronica, la adresa de email mentionata in Contul sau.
 

4. LIVRAREA PRODUSELOR

"itStoc.ro" livreaza produsele exclusiv prin intermediul firmelor de curierat rapid in toate localitatile din Romania sau prin intermediul agentilor proprii.
Preţul transportului pentru livrările prin curier rapid va fi afişat în pagina de confirmare a comenzii, înainte de finalizarea ei si in e-mailul de confirmare a Comenzii.
Data estimata de livrare poate varia in functie de produs si este afisata in pagina produsului precum si in e-mailul de confirmare a Comenzii si poate varia intre 1-7 zile lucratoare.
În mod excepțional durata de livrare poate fi depăsită (ex.: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi: conditii meteorologice nefavorabile, blocaje rutiere, etc.), caz în care veți fi anunțat telefonic sau prin e-mail.
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii de catre Vanzator conform legislatiei in vigoare.
Comenzile primite după orele 13.30 sunt procesate a doua zi lucrătoare.
Dupa predarea coletului/coletelor catre firma de curierat veti primi un e-mail de confirmare.
Din momentul expedierii coletului de către firma noastră, nu mai suntem in nici un fel raspunzatori pentru termenul de livrare, responsabilitatea revenind in intregime firmelor de curierat rapid.
De regula produsele pleaca din depozitul nostru ambalate in cutii de carton si sigilate cu banda adeziva alba cu inscriptia “Atentie fragil”.
La primirea coletului, va rugam sa verificati integritatea ambalajului, precum si prezenta facturii fiscale.
Daca sunt deteriorari vizibile ale coletului in momentul livrarii prin curier, va rugam sa refuzati acceptarea coletului.
Receptia coletelor sau produselor care prezinta urme de neconformitati, fara respectarea indicatiilor nostre privind receptia coletelor, se realizeaza prin asumarea raspunderii de catre client.
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea si continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare impreuna cu agentul de curierat. In cazuri severe se poate refuza integral primirea si plata coletului.
Tranferul riscului se realizeaza conform O.G 34/2014, art 20:
“În cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator.”
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata dupa cum urmeaza:

  1. La livrare pentru produsele achitate in avans prin ordin de plata sau cu cardul online;
  2. Doar dupa incasarea contravalorii de catre curier in cazul livrarii produselor in sistem ramburs. Acesta este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalorii a acestora.


5. RETUR

Conform OG 34/2014 "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Ca atare, consumatorul are dreptul ca, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate si platite prin site, sa notifice in scris SC Remig Pres Serv SRL prin trimiterea unei solicitari via email la adresa “vanzari@itstoc.ro” asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate, fara obligativitatea invocarii unui motiv anume.
SC Remig Pres Serv SRL are obligatia sa returneze in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea returului, contravaloarea produselor, daca acestea au fost achitate si daca indeplinesc conditiile de retur.
Indiferent de metoda folosita la plata returnarea contravalorii se va face prin tranzactie bancara intr-un cont bancar furnizat de client.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
Se ramburseaza valoarea produsului, fara taxele de transport.
In cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
Procedura retur:

  1.       Trimiteti un email la adresa “vanzari@itstoc.ro” cu subiectul “solicitare retur” care sa contina: numele si prenumele/denumirea juridica cumparator, telefon, seria si numarul facturii bunului de returnat, data primirii produselor, denumirea produsului, optional – motivul returului;
  2.       In termen de maxim 2 zile lucratoare veti primi prin e-mail numarul de inregistrare al cererii. Iar in cazul persoanelor juridice daca returul se accepta sau nu.
  3.       Dupa primirea instiintarii veti returna produsele prin curierat la adresa: Str. Modestiei, nr. 69, sector 1, Bucuresti, pentru SC REMIG PRES SERV SRL – RETURURI. Coletul trebuie sa contina fie o referire la numarul de inregistrare a cererii de retur, fie copie dupa factura.

Daca se constata ca produsele indeplinesc toate conditiile impuse mai jos atunci veti fi contactat pentru a ne comunica contul bancar.
Daca produsele returnate sunt deteriorate, au semne clare de utilizare si nu pot fi vandute ca si produse noi, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre produse noi si cele deja utilizate. Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client dupa receptionarea si verificarea produselor.
In cazul in care produsele sunt intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lor ne rezervam dreptul de a refuza returul. In acest caz produsele vor fi trimise inapoi prin curier, iar taxele aferente transportului vor fi suportate de catre client.

Conditii de acceptare retur:
- Produsele vor fi returnate în ambalajul original nedeteriorat cu toate accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri, suporturi, suruburi etc.), cu etichetele intacte si documentele care le-au însoțit;
-daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului;
- in cazul in care a fost testat/utilizat, produsul trebuie sa nu fie deteriorat sau sa nu prezinte urme vizibile de utilizare;
- coletele trimise sa fie ambalat intr-un mod care sa protejeze produsul si ambalajul original pe toata durata transportului.

 Următoarele categorii de produse NU se pot returna decat sigilate:
1. Consumabile (filtre și cartușe, cartușe refil, acumulatori, cartușe imprimantă, etc.);
2. Extensii de garanții;
3. Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate;
4. Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate).
6. etc

Atentie!  NU POT FI RETURNATE produsele aduse in stoc in urma unei “comenzi speciale” ferme si a efectuarii platii in avans.

NU POT FI RETURNATE produsele asamblate la cerere din produse noi, produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.

NU VOM ACCEPTA colete:
- trimise fara notificare prealabila sau fara elementele necesare identificarii returului;
- deteriorate ca urmare a ambalarii necorespunzatoare;
- care sunt expediate catre noi cu ramburs sau plata taxelor de livrare.

Ne puteti scrie si pe adresa vanzari@itStoc.ro sau folosind formularul de contact de pe site.
Pentru sugestii si reclamatii ne puteti suna la numarul de telefon: 0755065551.

 

6. GARANTII

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.itStoc.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Garanţia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator in cazul produselor noi si celui emis de “itStoc” in cazul produselor din categoria “Refurbished” si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.
Garanţia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare. Are o perioada de timp intre 6 luni si 2 ani prin care vanzatorul garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde. Aceasta garantie este independenta de garantia tehnica/comerciala. Poate fi mai mica, mai mare sau egala si nu face obiectul defectiunilor tehnice.
In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform Lg. 449/2003. Perioada de timp stabilita de remediere a reparatiei nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.
Aducerea la conformitate se poate efectua prin:
- depanarea / reparatia produsului;
- inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
- inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
- returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile.
Eventualele reclamatii privind deficientele estetice ale produselor, vor fi luate in considerare si vor fi analizate doar daca acestea se reclama in primele 48 ore de la momentul receptiei produsului.
Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: Ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, Legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis impreuna cu factura la achizitia produsului si incepe sa curga de la data receptionarii produsului.

Procedura retur in garantie:

  1.       Trimiteti un email la adresa “vanzari@itstoc.ro” cu subiectul “garantie produs” care sa contina: numele si prenumele/denumirea juridica cumparator, telefon, seria si numarul facturii bunului achizitionat, data primirii produselor, denumirea produsului, motivul trimiterii in garantie;
  2.       In termen de maxim 2 zile lucratoare veti primi prin e-mail numarul de inregistrare al cererii.
  3.       Dupa primirea instiintarii veti returna produsele prin curierat la adresa: Str. Modestiei, nr. 69, sector 1, Bucuresti. Coletul trebuie sa contina fie o referire la numarul de inregistrare a cererii de retur, fie copie dupa factura.

In cazul persoanelor juridice termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

 

7. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

 

8. EEE si DEEE

 Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, cumparatorii vor avea in vedere:
- de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;
- de a preda gratuit DEEE la punctele de colectare mentionate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie; itStoc se pliaza politicii de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor “unul la unul” astfel cum prevede legislatia aplicabila, respectiv: daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat;
Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in imaginea alaturata.
Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.
SC REMIG PRES SERV SRL este inregistrat in Registrul de punere pe piata a echipamentelor electrice si electronice cu numarul RO-2018-08-EEE-3130-I

  

9. RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
Vanzatorul nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii Site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri publicate pe Site.

 

10. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Atunci când utilizați magazinul on-line www.itStoc.ro, unele din datele dumneavoastra cu caracter personal pot fi prelucrate, conform legislației privind protecția datelor personale, inclusiv noul Regulament 2016/679/UE privind protectia persoanelor fizice prin prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora, regulament care va fi aplicat de toate statele Uniunii Europene incepand cu 25 mai 2018.
Societatea Remig Pres Serv SRL (cu denumirea comerciala “itStoc.ro”) CUI: RO 26501277, Nr. Inreg. la Reg. Com: J40/1366/2010, Sediul: Str. Modestiei, Nr. 69, Sect. 1, Bucuresti este operatorul datelor cu caracter personal pe care ni le transmiteți și răspunde de acestea în conformitate cu legislația in vigoare privind protecția datelor.
„Date cu caracter personal” reprezintă orice informaţii referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă.
Această politică de confidențialitate descrie ce tipuri de date va sunt prelucrate, cum sunt acestea utilizate si in ce scop, care sunt drepturile dumneavoastra în legătură cu aceste prelucrări, cat timp le stocam si ce masuri luam pentru a le proteja.
Noi prelucrăm datele dumneavoastra personale numai pe baza consimțământului dumneavoastra, colectarea informațiilor personale fiind necesară pentru derularea unui contract între dumneavoastra și www.itStoc.ro, de exemplu când achiziționați produse din magazinul nostru online, astfel încât să va putem livra produsul la adresa de livrare solicitată, sa va emitem factura si altele similare.
Vă vom folosi datele cu caracter personal pentru a vă gestiona achizițiile de pe www.itStoc.ro, prelucrând comenzile, returnările, platile si vă vom trimite notificări privind starea livrării produselor comandate. De asemenea, vă vom folosi datele pentru a trata reclamațiile și garanțiile pentru produse. Folosim datele cu caracter personal pentru a vă identifica și a vă confirma vârsta legală necesara pentru efectuarea cumpărăturilor online.

NU colectam si nu prelucram nicio data sensibila: rasa sau etnie, convingeri religioase sau filosofice, viata si orientare sexuala, sanatate, date genetice, infractiuni penale etc.

Societatea prelucrează următoarele categorii de date personale:
1. Date de contact și identificare necesare pentru crearea contului de utilizator pe www.itStoc.ro: nume, prenume, adresa domiciliu/livrare, numar telefon, adresa e-mail, data nasterii, etc;
2. Date de contact și identificare necesare pentru a comanda produse și pentru livrarea acestora la adresa solicitată: nume, prenume, adresa domiciliu/livrare, numar telefon, adresa e-mail, data nasterii, modalitate de plata, istoric comenzi, etc;
3. Date privind achizițiile efectuate prin www.itStoc.ro cum ar fi produsele achiziționate, sumele facturate și încasate, inclusiv date privind metoda de plată aleasă de utilizator, frecvența achizițiilor, etc;
4. Datele privind interacțiunea utilizatorului cu Pagina Web – prin utilizarea cookie-urilor se pot colecta date privind modul în care interacționați cu Pagina Web. Pentru detalii cu privire la aceste tehnologii și modul de utilizare, vă rugăm să consultați Secțiunea “Cookies” din cadrul “Termeni si conditii”

Nu preluăm, nu înregistrăm şi nu utilizăm datele cu caracter personal ale minorilor, în limite rezonabile cunoașterii noastre, decât cu acordul părinților sau al reprezentanților legali ai acestora.

Scopurile prelucrării datelor personale sunt:
1. Crearea si gestionarea conturilor de utilizatori pe www.itStoc.ro;
2. Procesarea și livrarea comenzilor la adresa solicitată de utilizator;
3. Oferirea de beneficii utilizatorilor cu cont pe www.itStoc.ro și a altor programe de fidelizare ale societatii noastre;
4. Transmiterea de comunicări comerciale prin intermediul poştei electonice, prin telefonie mobilă sau prin poștă sau curier (în limitele consimțământului dumneavoastra);
5. Oferirea de răspunsuri la întrebările, sfaturile, reclamațiile, comentariile pe care ni le trimiteți;
6. Soluționarea eventualelor dispute sau reclamații în legătură cu sau rezultând din activitatile prestate de societatea noastra;
7. Returnarea produselor si apoi, daca e cazul, rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;

Nu transmitem, nu vindem și nu cedăm terților datele dumneavoastră în scopuri de marketing.

Vom păstra informațiile dumneavoastra personale cât timp sunteți un client activ si aveti un cont pe www.itStoc.ro. Daca nu aveti cont pe www.itStoc.ro vom pastra datele dumneavoastra pentru o perioada de 5 (cinci) ani. Este posibil sa pastram anumite date si ulterior expirarii acestor perioade, in conformitate cu legislatia in vigoare sau pentru apararea intreselor noastre legitime.
Ca regula generala prelucrarea datelor dumneavoastra va fi facuta pentru incheierea si executarea unui contract incheiat intre noi si dumneavoastra in momentul achizitionarii de produse sau servicii oferite de societatea nostra. Deasemenea va aducem la cunostinta ca unele prelucrari sunt impuse de legislatia in vigoare privind regimul financiar-contabil al documentelor (ex.: facturi, declaratii fiscale, etc).
Refuzul dumneavoastră de a acorda acces la prelucrarea anumitor date va poate împiedica să utilizati sau sa accesati tot sau o parte din conținutul oferit de site-ul nostru online www.itstoc.ro  sau sa primiti informatii privind produsele / serviciile oferite de societatea noastra. 
In calitate de persoana vizata beneficiati de un cumul de drepturi, respectiv:
a) Dreptul deinformare si acces: dreptul de a obtine o confirmare a faptului ca se prelucreaza sau nu date cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, acces la datele respective;
b) Dreptul la rectificarea datelor: utilizatorii au dreptul să solicite modificarea informațiilor personale incorecte sau completarea datelor incomplete. Utilizatorii înregistrați au acces la datele lor în orice moment și pot să le editeze / să le modifice direct din contul lor.
c) Dreptul de ștergere a datelor cu caracter personal („dreptul de a fi uitat”): dreptul de a obtine stergerea datelor cu caracter personal care va privesc in cazul in care se aplica anumite motive mentionate de legile in vigoare;
d) Dreptul de retragere a privilegiilor: utilizatorii au dreptul în orice moment să își retragă consimțământul oferit la o dată anterioară pentru prelucrarea datelor cu caracter personal;
e) Dreptul la restrictionarea prelucrarii: puteti exercita aceste drepturi trimitand o cerere scrisa, semnata si datata, la sediul nostru din Str. Modestiei, nr. 69, sect 1, Bucuresti sau pe protectia.datelor@itstoc.ro.
f) Dreptul la portabilitatea datelor – dreptul sa va primiti datele personale intr-un format structurat, care poate fi citit automat, date care pot fi transmise direct altui operator, daca este posibil din punct de vedere tehnic;
g) Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere: dacă credeți că drepturile dumneavoastra sunt încălcate, aveți dreptul să depuneți o plângere la Autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal din România, in situatia in care considerati ca datele dumneavoastra nu au fost prelucrate in conformitate cu prevederile legale.
Pentru a proteja datele personale colectate de la dumneavoastra vom implementa masuri tehnice (prin securizarea echipamentelor si a sistemelor) si organizatorice (prin proceduri interne clare) iar accesul la acestea va fi limitat angajatilor si tertelor parti, care se supun obligatiei de confidentialitate si prevederilor legale privind protectia si confidentialitatea datelor. Printre acestia se pot enumera: furnizorii de servicii de curierat, de servicii bancare, de servicii IT, de servicii de marketing, etc.

Pentru si mai multe detalii puteti consulta baza legala:
  ●Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) (accesibil la http://dataprotection.ro/?page=Regulamentul_nr_679_2016 ).
  ● Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice.

 Pentru orice întrebări privind protecția datelor dumneavoastra personale, precum și pentru îndeplinirea drepturilor și cerințelor menționate mai sus, puteți contacta ofițerul nostru pentru protecția datelor. Prin trimiterea unui e-mail la adresa: “protectia.datelor@itstoc.ro” sau prin poștă la adresa sediului nostru: SC REMIG PRES SERV SRL, str. Modestiei, nr. 69, Sector 1, Bucuresti. 

Va atentionam ca societatea noastra nu răspunde solicitărilor anonime.

 

11. COOKIES

Noi folosim "cookies" pentru a stoca informatii specific despre dumneavostra si sa urmarim vizitele dumneavoastra pe site.
"cookie" este o cantitate mica de date, care este trimis la browser-ul dumneavoastra si se stocheaza pe hard disk-ul computerului. Un cookie poate fi trimis pe hard disk-ul computerului numai daca accesati folosind site-uri de pe calculator. Daca nu dezactivati sau stergeti cookie, de fiecare data cand utilizatia celasi computer pentru a accesa site-ul, serverele noastre vor notifica vizita dumneavoastra pe site si, la randul lor pot avea cunostinte legat vizita dumneavoastra si modelul de dvs. de utilizare.
Daca respingeti toate cookie-urile prin alegerea functiei “dezactivare cookie” din browser, vi se poate cere sa reintroduceti informatiile pe site-uri mai des si anumite caracteristici ale site-urilor pot fi indisponibile.
Cookie-urile joaca un rol important in facilitarea accesului si livrarii multiplelor servicii de care utilizatorul se bucura pe internet, cum ar fi:
- Personalizarea anumitor setari precum: limba in care este vizualizat un site, accesarea preferintelor vechi prin accesarea butonului "inainte" si “inapoi".
Cookie-urile ofera detinatorilor de site-uri un feedback valoros asupra modului cum sunt utilizate site-urile lor de catre utilizatori, astfel incat sa le poata face si mai eficiente si mai accesibile pentru utilizatori.
- Permit aplicatiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri sa fie incluse intr-un anumit site pentru a crea o experienta de navigare mai valoroasa, mai utila si mai placuta.
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu“cookie” ) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul.
Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard drive-ul utilizatorului).
Un cookie este format din 2 parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existenta a unui cookie este determinata; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou in momentul in care un utilizator se intoarce pe website-ul asociat webserverului respectiv.
Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet.

Exista 2 categorii mari de cookie-uri:
Cookie-uri de sesiune – acestea sunt stocate temporar in folderul de cookie-uri al browserului web pentru ca acesta sa le memoreze pana cand utilizatorul iese de pe website-ul respectiv sau inchide fereastra browserului (ex: in momentul logarii/delogarii pe un cont de webmail sau pe retele de socializare).
Cookie-uri persistente – acestea sunt stocate pe hard-drive-ul unui computer sau echipament (si, in general, depinde de durata de viata prestabilita pentru cookie). Cookie-urile persistente le includ si pe cele plasate de un alt website decat cel pe care il viziteaza utilizatorul la momentul respectiv – cunoscute sub numele de ‘third party cookies’ (cookie-uri plasate de terti) – care pot fi folosite in mod anonim pentru a memora interesele unui utilizator, astfel incat sa fie livrata publicitate cat mai relevanta pentru utilizatori.

Un cookie contine informatii care fac legatura intre un web-browser (utilizatorul) si un web-server anume (website-ul). Daca un browser acceseaza acel web-server din nou, acesta poate citi informatia deja stocata si reactiona in consecinta. Cookie-urile asigura userilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile multor websiteuri pentru a oferi servicii confortabile utilizatorilor: ex – preferintele in materie de confidentialitate online, optiunile privind limba site-ului, cosuri de cumparaturi sau publicitate relevanta.
Cookie-urile sunt administrate de webservere. Durata de viata a unui cookie poate varia semnificativ, depinzand de scopul pentru care este plasat. Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singura sesiune (session cookies) si nu mai sunt retinute odata ce utilizatorul a parasit website-ul, iar unele cookie-uri sunt retinute si refolosite de fiecare data cand utilizatorul revine pe acel website (cookie-uri permanente). Cu toate aceste, cookie-urile pot fi sterse de un utilizator in orice moment prin intermediul setarilor browserului.
Anumite sectiuni de continut de pe unele site-uri pot fi furnizate prin intermediul unor terte parti/furnizori (ex: news box, un video sau o reclama). Aceste terte parti pot plasa de asemenea cookie-uri prin intermediul site-ului si ele se numesc “third party cookies” pentru ca nu sunt plasate de proprietarul website-ului respectiv. Furnizorii terti trebuie sa respecte, de asemenea, legea in vigoare si politicile de confidentialitate ale detinatorului site-ului.

Particularizati-va setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securitatii utilizarii cookie-urilor.
Daca impartiti accesul la calculator, puteti lua in considerare setarea browserului pentru a sterge datele individuale de navigare de fiecare data cand inchideti browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plaseaza cookie-uri si de a sterge orice informatie de vizitare la inchiderea sesiunii navigare.
Instalati-va si actualizati-va constant aplicatii antispyware.
Multe dintre aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sp exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos.
Cum pot opri cookie-urile? Este posibila setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri sa nu mai fie acceptate sau se poate seta browserul sa accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, daca un vizitator nu este inregistat folosind cookie-urile, nu va putea lasa comentarii.
Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in meniul Optiuni /Settings sau in meniul Preferinte / Favorites al browserului.

 

12. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

 

13. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre itStoc si utilizatori / clienti / cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.