POLITICA RETUR

Conform OG 34/2014 "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Ca atare, consumatorul are dreptul ca in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate si platite prin site sa notifice in scris SC Remig Pres Serv SRL prin trimiterea unei solicitari via email la adresa “vanzari@itstoc.ro” asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate, fara obligativitatea invocarii unui motiv anume.
SC Remig Pres Serv SRL are obligatia sa returneze in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea returului, contravaloarea produselor, daca acestea au fost achitate si daca indeplinesc conditiile de retur.
Indiferent de metoda folosita la plata returnarea contravalorii se va face prin tranzactie bancara intr-un cont bancar furnizat de client.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului. In cazul tranzactiilor anulate deblocarea sumei poate dura pana la 30 de zile, in functie de politica bancii care a emis cardul.

Se va rambursa valoarea produsului, fara taxele de transport.

In cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. 

Procedura retur:

  1.       Trimiteti un email la adresa “vanzari@itstoc.ro” cu subiectul “solicitare retur” care sa contina: numele si prenumele/denumirea juridica cumparator, telefon, seria si numarul facturii bunului de returnat, data primirii produselor, denumirea produsului, optional – motivul returului;
  2.       In termen de maxim 2 zile lucratoare veti primi prin e-mail numarul de inregistrare al cererii. Iar in cazul persoanelor juridice daca returul se accepta sau nu.
  3.       Dupa primirea instiintarii veti returna produsele prin curierat la adresa: Str. Modestiei, nr. 69, sector 1, Bucuresti, pentru SC REMIG PRES SERV SRL – RETURURI. Coletul trebuie sa contina fie o referire la numarul de inregistrare a cererii de retur, fie copie dupa factura.

Daca se constata ca produsele indeplinesc toate conditiile impuse mai jos atunci veti fi contactat pentru a ne comunica contul bancar pentru a putea efectua returnarea contravalorii produsului.
Daca produsele returnate sunt deteriorate, au semne clare de utilizare si nu pot fi vandute ca si produse noi, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre produse noi si cele deja utilizate. Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client dupa receptionarea si verificarea produselor, daca este cazul.
In cazul in care produsele sunt intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lor ne rezervam dreptul de a refuza returul. In acest caz produsele vor fi trimise inapoi prin curier, iar taxele aferente transportului vor fi suportate de catre client.

Conditii de acceptare retur:
- produsele vor fi returnate  în ambalajul original nedeteriorat cu toate accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri, standuri, suruburi, etc.), cu etichetele intacte si documentele care le-au însoțit;
- daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului;
- in cazul in care a fost testat/utilizat, produsul trebuie sa nu fie deteriorat sau sa nu prezinte urme vizibile de utilizare;
- coletele trimise sa fie ambalat intr-un mod care sa protejeze produsul si ambalajul original pe toata durata transportului.

Următoarele categorii de produse NU se pot returna decat sigilate:
1. Consumabile (filtre și cartușe, cartușe refil, acumulatori, cartușe imprimantă, etc.);
2. Extensii de garanții;
3. Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate;
4. Licente software (din aceasta categorie fac parte si produsele ce detin sisteme preinstalate).
6. etc

Atentie!  NU POT FI RETURNATE produsele aduse in stoc in urma unei “comenzi speciale” ferme si a efectuarii platii in avans.

NU POT FI RETURNATE produsele asamblate la cerere din produse noi, produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar.

NU VOM ACCEPTA colete:
- trimise fara notificare prealabila sau fara elementele necesare identificarii returului;
- deteriorate ca urmare a ambalarii necorespunzatoare;
- care sunt expediate catre noi cu ramburs sau plata taxelor de livrare.